wtorek, 29 lipca 2014

all about me

Hej kochani :)

Jak widać, to mój pierwszy post na tym blogu. Miałam już jednego, którego prowadziłam z przyjaciółką, ale jakoś nam to nie wypaliło. Nie było ani czasu, ani chęci, więc nie było sensu dalej tego ciągnąć. :)
Postanowiłam, że zacznę wszystko od nowa, może ten blog się jakoś rozkręci, i nabiorę ochoty na pisanie regularnie.

Na starcie napiszę parę słów o sobie, czyli w skrócie to co jest na prawie każdym blogu, czyli nudne zapoznanie się z moją osobą. Dobra, nie przedłużam.

Nazywam się Julia, mam 14 lat i mieszkam w małej wiosce, w której jest bodajże 1500 osób. Nic szczególnego, ale kocham tutaj mieszkać. Oczywiście, chciałabym wyjechać za granicę, zacząć lepsze życie i mniej zacofanym środowisku, ale jestem jeszcze nastolatką - wszystko przede mną. W szkole idzie mi... średnio. Nie jestem jakoś wybitnie zdolna w przedmiotach szkolnych ( szczególnie w matematyce i chemii ), ale nie jest też najgorzej.

W tej notce to tyle. Bardziej poznacie mnie czytając mojego bloga.

Pozdrawiam, Julia.





Zdjęcia trochę stare, ale blog został założony spontanicznie i jak na razie nie mam innych. Wszystko małymi kroczkami!! :)

1 komentarz:

  1. Ah ,jakie to było życiowe i pełne hahah , powodzonka życzę ^^

    OdpowiedzUsuń